[ Unreal5 ]/- 언리얼엔진5 공부
언리얼엔진5 60장 [C++ DetaTime, 플랫폼지정]
MRG
2023. 6. 20. 13:45
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▣ UPROPERTY(EditAnywhere, Category = "Player Moving") : Category 플랫폼 이름 추가
▣ FVector에 값을 + 더하기 하여 위치 변경가능
▣ DetaTime : 마지막 프레임 업데이트 이후 경과된 시간, 다시 말해서 각 렌더링 프레임 사이의 시간
▣ DetaTime을 곱해야지 컴퓨터 사양별로 다르게 보이는 게 아닌 프레임을 맞춰서 작동
▣ 컴파일 저장 후 플랫폼 추가 및 이동 확인
https://www.parallelcube.com/2017/10/25/why-do-we-need-to-use-delta-time/
Why do we need to use Delta Time? – Parallelcube
You’ve probably seen an old game running in a high end device like if somebody had pushed the fastforward button, or the opposite case, a high quality game trying to run in a old device with an exasperating result. To solve this problem we need to make o
www.parallelcube.com
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